پرستار شبانه روزی در منزل

پرستار شبانه روزی در منزل

خدمات پرستاری جزو آن دسته از مشاغلی می باشند که باید به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته در اختیار مددجویان قرار بگیرد به همین دلیل شرکت های پرستاری مختلف جهت ارائه ی بهتر خدمات تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین افراد را جهت ارائه ی خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی انتخاب نمایند . مبحث انتخاب پرستار به دلیل حساسیت و اهمیت بالا کار چندان آسانی نیست و شما نمی توانید خودتان به راحتی بهترین شخص را در این زمینه انتخاب نمایید به همین خاطر بهترین کار این است که از یک شرکت مجاز ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل کمک بگیرد . اما امروزه به دلیل به وجود آمدن شرکت های متعدد در این زمینه نمی توان بسیار آسان یک از آن ها را انتخاب نمود که خدمات تضمین شده و با کیفیتی را ارائه دهند ، در همین راستا ما امروز در کنار شماییم تا یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات پرستاری در منزل را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم . در نتیجه چنانچه به دنبال بهترین پرستار شبانه روزی در منزل هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

 شرکت پرستاری کوثر :

شرکت پرستاری کوثر یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرستار شبانه روزی در منزل می باشد که بال سال ها فعالیت در این زمینه تجربه بالایی کسب نموده و به همین خاطر همواره جهت ارتقا سطح کیفی فعالیت خود تلاش نموده و می تواند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر سال هاست با یک عشق عظیم به کودکان  ، سالمندان و بیماران با هدف کمک رسانی شروع به فعالیت نموده در همین راستا با انتخاب بهترین پرستاران و ارائه ی خدمات تضمین شده توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید . در نتيجه چنانچه شما نیز مایل هستید یک مجموعه ی مناسب را در زمینه ی ارائه ی خدمات پرستاری در منزل انتخاب نمایید شرکت پرستاری کوثر می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای شما باشد . راه های ارتباطی با مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر نیز بسیار آسان می باشد ، فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان مجموعه تماس حاصل فرمائید تا آن ها راهنما و پاسخ گوی تمامی سوالات شما عزیزان باشند .

پرستار در منزل :

خدمات پرستاری در منزل مجموعه ی خدمات حرفه ای و بدون نقص می باشد که به فرد مدد جو این امکان را می دهد در کمال آرامش و امنیت در محیط  خانه به راحتی زندگی کند . یک پرستار در منزل می تواند از کودک مراقبت نماید ، به سالمند کمک کند تا در محیط خانه ی خود زندگی شاد و راحتی را تجربه نماید ، به روند درمان بیمار در محیط بدون استرس خانه کمک کند و یا حتی خدمات همراه بیمار در بیمارستان را ارائه دهد . در نتيجه پرستار در منزل تنها یک شخص نیست بلکه مجموعه ی وسیعی از خدمات می باشد که می تواند به افراد زیادی کمک نماید تا در محیط زندگی خود به دور از استرس و دغدغه زمان سپری نمایند . در نتیجه چنانچه به دنبال بهترين پرستار شبانه روزی در منزل هستید با تیم درخشان پرستاری کوثر تماس حاصل فرمائید تا متناسب با شرایط شما بهترین شخص به محل مورد نظرتان اعزام گردد .

خدمات پرستاری در منزل به چه بخش هایی تقسیم می شود ؟!!

همان طور که پیش تر نیز به این نکته اشاره شد ممکن است افراد زیادی به خدمات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی ، نیمه وقت و یا ساعتی احتیاج داشته باشند ، در همین راستا ما در این بخش از مطالب به این موضوع اشاره می کنیم که خدمات پرستاری در منزل به چه بخش هایی تقسیم می شود . پلتفرم کوثر با توجه به خدمات مورد نیاز هر فرد ، پرستاران متخصص را برای ارائه خدمات اعزام می‌ نماید  که همین کار به پیشرفت  خدمات سریع‌ تر  (به خصوص فرد بیمار ) کمک می‌کند . به طور کلی خدمات پرستاری در منزل به بخش‌های زیر تقسیم می‌شود :

پرستار بیمار در منزل  :

همان طور که می دانید گاهی ادامه ی روند درمان در بیمارستان ممکن نیست و یا بهتر است جهت پیشرفت درمان فرد مراقبت از او در محیط بدون استرس و امن خانه صورت گیرد  . در چنین زمان هایی به احتمال زیاد ما نمی توانیم تمامی کار ها را به تنهایی انجام دهیم ، در نتیجه استخدام یک پرستار چه به صورت شبانه روزی و چه ساعتی می تواند به ما کمک کند که نه تنها استرس و فشار کم تری را تجربه نماییم بلکه به بهبود روند درمان بیمار نیز به دلیل برخورداری پرستار از تجربه ی بیشتر بسیار کمک خواهد نمود . پرستاران متخصص کوثر  می‌ توانند تمام خدمات کلینیکی مانند بانداژ ، پانسمان ، اکسیژن تراپی ، تزریقات ، مراقبت‌ های خانگی و … را در هر زمان در اختیار مددجویان خود قرار دهند .

پرستار کودک در منزل  :

خدمات پرستار کودک در منزل خود به بخش های متعددی مانند  کودک یار ، مادر یار و … تقسیم بندی می شود . همان طور که می دانید امکان دارد والدین نتوانند به دلایل متعدد در خانه حضور داشته باشند و یا حتی برای بزرگ کردن فرزند خود نیاز به یک کمک کنار خود دارند و یا حتی در دوران بارداری پر خطری هستند و نیاز دارند شخصی حرفه ای در کنار آن ها باشد . در چنین شرایطی و بسیاری از موقعیت های دیگر وجود یک پرستار حرفه ای می تواند بسیار سودمند باشد .

پرستار سالمند در منزل  :

همان طور که می دانید سالمندان به شخصی نیاز دارند که علاوه بر انجام امور شخصی آن ها همانند نظافت منزل و …. در کنارشان باشد تا آن ها یک هم صحبت داشته باشند . یک پرستار در منزل با هزینه کم می‌ تواند از پدر یا مادر سالمند شما در منزل خودتان مراقبت کرده و آرامش را برای او فراهم کند . از آنجایی که هر فرد در منزل خود احساس راحتی بیشتری دارد ، نیاز به پرستار در منزل در سالمندانی که از مراقبت‌ های تخصصی یا همنشینی با فرزندانشان محروم‌ هستند ، بسیار جدی و مهم می باشد .

هزینه پرستار شبانه روزی  :

هزینه ی خدمات شبانه روزی وابسته‌ به عواملی مانند

ساعات کاری

تعداد روز های خدمات رسانی

وظایف پرستار

وضعیت جسمانی مدد جو

شرایط مدد جو

تخصص پرستار

و ….. می باشد  . به همین خاطر نمی توان یک قیمت دقیق را به صورت کلی اعلام نمود ‌. اما شما می توانید با مشاورین رایگان مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر که پشتیبانی شبانه روزی دارند تماس حاصل فرمائید و با ذکر شرایط مدد جو از قیمت های دقیق با خبر شوید . اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شرکت پرستاری کوثر به دلیل جلب رضایت مشتری و همچنین مشتری مداری بالا تلاش خود نموده  در کنار کیفیت کاری بالا قیمت های منصفانه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . در نتیجه نگران قیمت های گزاف خدمات پرستار شبانه روزی در منزل نباشید چرا که پرستاری کوثر در کنار شماست تا کیفیت خدمات بالایی را در کنار قیمت های منصفانه در اختیار شما قرار دهد .

خدمات مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر :

مجموعه ی درخشان کوثر همان طور که پیش تر نیز گفته شد دارای تجربه ی کاری بالایی می باشد و در این زمینه سال هاست خدمات کارآمدی را در اختیار مدد جوایان قرار می دهد .  در نتیجه ما در این قسمت به برخی از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه اشاره خواهیم نمود .

  • ارائه ی خدمات مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل
  • ارائه ی خدمات مراقبت و نگهداری از بیماران در منزل
  • ارائه ی خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان در منزل
  • ارائه ی خدمات همراه بیمار
  • انجام خدمات مربوط به تزریقات و پانسمان در منزل
  • و …..

در نتیجه چنانچه شما نیازمند هر یک از خدمات شبانه روزی پرستاری در منزل شدید می توانید به راحتی با ما تماس حاصل فرمائید تا در سریع ترین حالت ممکن بهترین شخص به محل مورد نظر شما اعزام گردد .

پرستار شبانه روزی در منزل  :

همان طور که خوب می دانید خدمات پرستاری جزو آن دسته از مشاغلی می باشد که به دلیل حسایت باید همواره در دسترس قرار گیرد ، به همین خاطر مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر که بهترین خدمات پرستاری در منزل  را ارائه می دهد قادر است به صورت شبانه روزی خدمات پرستاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . تنوع در نوع قرار داد های این مجموعه دست شما را باز گذاشته تا بتوانید متناسب با شرایط و ویژگی های مدد جو قرار داد را تنظیم نمایید . برای مثال شما می توانید پرستار را به صورت ساعتی  ، روزانه ، تنها برای مدتی محدود ، شبانه و حالت های دیگر انتخاب نمایید . در نتیجه شما می توانید هر ساعتی از شبانه روز که مایل بودید با گروه پشتیبانی مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر تماس حاصل فرمائید  .

پرستاران حرفه ای شبانه روزی :

یکی از مهم ترین مواردی که ما به آن اهمیت بالایی می دهیم انتخاب پرسنل مجموعه ی درخشان پرستاری کوثر می باشد . ما در زمينه ی انتخاب پرستار در منزل مواردی همچون دقیق بودن ، آشنایی  با متد روان شناسی ، منظم بودن ، متعهد بودن و ….. را مورد بررسی قرار می دهیم در نتیجه با انتخاب بهترین ها می توانیم با کیفیت ترین و مسئولانه ترین خدمات پرستاری در منزل را در اختیار تمامی مدد جویان خود قرار دهیم . پرسنل مجموعه ی پرستاری کوثر همان طور که پیش تر نیز گفته شد از دانش روز روان شناسی اطلاع دارند و به همین خاطر می توانند به راحتی رابطه ای خوب و بر پایه ی همدلی با مدد جوی خود برقرار نمایند ، در نتیجه شما به هیچ عنوان دیگر لازم نیست نگران نحوی ارتباط فرزند ، بیمار و یا سالمند خود با پرستار باشید چرا که پرستاران ما با بهترین روش ها می توانند محیط امن و شاد را برای تمامی مدد جویان ایجاد نماید . در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید  .

وظایف پرستار شبانه روزی  :

قطعا وظایف یک پرستار بر اساس ویژگی های شخص مدد جو تغییر می کند اما چنانچه ما بخواهیم به صورت کلی به وظایف پرستار اشاره نماییم ، شامل موارد زیر می شود .

  1. کمک به انجام امور شخصی مانند استحمام ، نظافت منزل و …..
  2. انجام امور بانکی
  3. رسیدگی به امور پزشکی و دادن داروها سر وقت بیمار و یا سالمند
  4. تعویض پوشک ، سوند و ….
  5. رسیدگی به وضعیت تعذیه فرد بر اساس ویژگی های سالمند  ، کودک و بیمار
  6. پر کردن اوقات فراغت
  7. آموزش و تربیت کودک
  8. انجام بازی های تقویت هوش با کودک
  9. و …….

دلایل انتخاب پرستای کوثر :

۱ – برخورداری از تجربه ی کاری بالا

۲ – جلب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان و برخورداری از رزومه ای درخشان

۳ – سرعت بالای خدمات رسانی و جلوگیری از هر گونه اتلاف وقت و ارسال به موقع پرستار در محل درست سر وقت

۴ – ارائه ی مشاوره رایگان به صورت بیست و چهار ساعته توسط تیم حرفه ای کوثر

۵ – ارائه خدمات پرستاری به صورت شبانه روزی و پشتیبانی ۲۴ ساعته

۶ – بر خورداری از پرسنل متعهد ، توانا ، دلسوز و با تجربه

۷ – ارائه قیمت ها مصوب و منصفانه همراه تخفیفات دوره ای ویژه

۸ – نظارت مستمر بر روند کار و نحوی ارائه خدمات

۹ – ارائه ی خدمات حرفه ای نگهدار ، مراقبت و پرستاری از سالمندان در منزل

۱۰ – ارائه ی خدمات تخصصی نگهدار ، مراقبت و پرستاری از کودک در منزل

۱۱ – ارائه خدمات همراه بیمار و یا تزریقات در محل

۱۲ – بهترین ارائه دهنده ی خدمات پرستاری در منزل

جمع بندی مطالب :

با توجه به حساسیت بالای خدمات پرستاری در منزل و اهمیت ارتباط درست با قشر سالمند ، کودک و بیمار یک انتخاب مناسب در زمينه ی خدمات پرستار شبانه روزی در منزل بسیار حیاتی و مهم می باشد ‌ . در همین راستا چنانچه مایل نیستید مشکلات زیادی به واسطه ی یک انتخاب اشتباه گریبان گیرتان شود همین الان با تیم حرفه ای و با تجربه ی پرستاری کوثر تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما بعد از شنیدن تمامی ویژگی های مدد و خواسته های شما بهترین پرستار در منزل را برای شما اعزام نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *